Underbart härlig seger ikväll. Ska suga på den nu idag. Hoppas bara att vi kan ta DIF i morgon också en riktig 6 poängs match o jag är lite mer orolig för den än den mot LHC där jag verkligen trodde vi skulle vinna. (Lätt att säga i efterhand men så är det.)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas bara att vi kan ta DIF i morgon också en riktig 6 poängs match o jag är lite mer orolig för den än den mot LHC där jag verkligen trodde vi skulle vinna. (Lätt att säga i efterhand men så är det.)