1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091796

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Skarin: Med tanke på hur djävususiskt dåligt vi spelar så är det ett mirakel att vi är med i matchen. Lyfter vi inte spelet och om vi trots det tar poäng är det inget annat än en bragd.

K Ä M P A!!!

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Dream Team: Båset igen! va faen! Om inte DIF gör mål nu på utvisningen då är dom mentalt knäckta och vi vinner.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Det är ju uppenbart att några av spelarna har sprit kvar i kroppen. Dessvärre verkar detta gälla för Rådjär också, utvisningen han tar nu är pinsam.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Dream Team: Bragd av Åkerlund JA

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer