1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 10927

Sv: Matchen Modo - Tik
Ja, vad ska man säga om den här matchen då... Modo vann helt rättvist med 3-1... TIK dominerade första perioden, Modo de två sista... Tyckte TIKarna såg rätt trötta ut mot slutet, kanske tack vare att man tränat annorlunda i år och att formen ska komma senare... Bäst i TIK enligt mig var precis som i Tisdags: De Rouville, Zäta o Crippe...

Av våra finnar så var Peltomaa, Källarsson o Rajamäki hyfsade, Hautamaa förväntar jag mig mkt mer av... Osynliga var även spelare som Robban, Henke E, Fagemo, Hallin... M.Karlsson var dock bättre än i tisdags...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.