1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1092822

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
saasta: Det är ju inte ett dugg ovanligt men det gör ju bara saken ännu sämre. Det är synd för hockeyn att vi ska behöva dras med dom här hobbydomarna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Olle: Det ar ytterst daligt >.< Orattvist om inte annat!

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Olle: Det var en jävligt bra artikel om detta i aftonbladet igår eller när det var:) om att domarna släpper aldeles för mycket självklara utvisningar och tar aldeles för mycket saker som inte är utvisning på långa vägar.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Olle: Passa dig, de kanske läser härinne och då kan du bli avstängd. För man får INTE kritisera en stackars svensk domare!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer