Olle: Ja när man gör 2 mål på tre skott.
Inlägg: 1092880
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
MB: Det är inte kompetens, det är bonnröta. På första är det slarvig markering och det andra kan studsa på ungefär sjuttioelva skridskor framför mål men trillar in. Skellefteå spelar som ett riktigt skräpgäng och det är bara att hoppas att vi kan straffa dom för det också.