Inlägg: 1092923
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Olle: Exakt, jag blev faktiskt besviken när han dömde straff . Hade definitivt varit bättre med 5 mot 3.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Olle: Timrå kommer aldrig få nån rättvis den här säsongen verkar det som.
och där fick skräpgänget ett nytt skräpmål...