1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1092923

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
U137: Straffar är ju inte så där busenkla att sätta heller. Jag hade tagit 5 mot 3 i 40 sekunder varje dag i veckan i det läget.

och där fick skräpgänget ett nytt skräpmål...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Olle: Exakt, jag blev faktiskt besviken när han dömde straff . Hade definitivt varit bättre med 5 mot 3.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Olle: Timrå kommer aldrig få nån rättvis den här säsongen verkar det som.

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Aj aj aj Timrå

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.