El Maco: Apselut! AIK-DIF? Tom jag skulle titta på när fjollträskslagen gör upp om bästa Träsklag.
Inlägg: 1093168
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Tycker att det är Wandells tur att lägga nästa straff i alla fall.