Inlägg: 1093254
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2008-11-27
Anonymous:
Mmmm kan i princip hålla med dig, men nu var mitt inlägg ang Borg´s åtgärder bara en i raden i den ekonomiska situation som nu råder.
Och missförstå mig inte, stödjer inte hans/deras linje riktigt.
Mmmm kan i princip hålla med dig, men nu var mitt inlägg ang Borg´s åtgärder bara en i raden i den ekonomiska situation som nu råder.
Och missförstå mig inte, stödjer inte hans/deras linje riktigt.
Man ska bromsa i högkonjunktur och gasa i lågkonjunktur.