Simmalugnt: Det är väl bara att betala entré och gå dit.
Inlägg: 1093412
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
T T:
Är det? Det visste jag inte, det var därför jag frågade. Det gick inte att boka bortastå via ticnet nämligen.
Är det? Det visste jag inte, det var därför jag frågade. Det gick inte att boka bortastå via ticnet nämligen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
T T: gör inte bussen nå stopp runt hudik så man kan kliva på där eller lär man åka till sundsvall först för att sen åka tillbaka med bussen ?