Inlägg: 1093599
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Nu vill jag se minst samma inställning som mot SAIK. Inget DIF-fasoner,Tack! Då blir det ingen rolig eftermiddag.
Ta chansen att haka på!
Ta chansen att haka på!
SABELSTRÖM, Peter LYTH, Peter