Hahl Bundy: Stångar mig in i inläggsfloden; Forza TIK!
Inlägg: 1093609
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
mikenomad: Så märkligt att när vi spelar boxplay...eller jag menar står box... är det alltid ett mirakel att det inte blir mål på alla motståndarnas chanser.
När vi spelar powerplay stressar motståndarna oss så att vi väldigt sällan får till nått ordnat spel.
När man säger att TIK har seriens näst bästa powerplay är det ett dåligt skämt. Vi har dte näst effektivaste, men Gud vet hur det går till
;=))
När vi spelar powerplay stressar motståndarna oss så att vi väldigt sällan får till nått ordnat spel.
När man säger att TIK har seriens näst bästa powerplay är det ett dåligt skämt. Vi har dte näst effektivaste, men Gud vet hur det går till
;=))