Inlägg: 1093896
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
73Sjöbba: Om Challe försökte vara ironisk i sin kommentar om Lärkings dömande i just den här matchen så säger det isf mer om Challe än om Lärking.
Jag hade en förhoppning att han kanske skulle ha blivit lite mer nyanserad i sin domarkritik men om så inte är fallet så är det bara att beklaga...
Jag hade en förhoppning att han kanske skulle ha blivit lite mer nyanserad i sin domarkritik men om så inte är fallet så är det bara att beklaga...
Ironi?