Inlägg: 1093974
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-11-29
Huge: tyvärr att göra dig besviken med det fick ett 10tal kalas fulla på vägen hem i bussen =)
Jo, vi har egna diskussioner men ibland kan det vara skoj att diskutera över supportergränserna och kommentera lite. Hela sajten bygger liksom lite på idén att man ska "tjöta" och gnabbas lite grann, om jag inte har missuppfattat det hela.
Fast det är du kanske inte intresserad av utan vill hellre plaska runt i din egen ankdamm och syssla med inbördes analyser/kommentarer/gnäll?
Att Gävlepubliken är tystlåten är ett välkänt faktum sen århundraden tillbaka, så ditt jättescoop ger jag inte mkt för.
Huvudsaken är att vi får sista skriket när matchen är slut och 3 pinnar är bärgade.. :P