Mikael Wahlberg, där har vi en center, han är sugen på att visa vad han kan.
Inlägg: 1094180
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
The Fat Bastard: Micke Wahlberg har alltid varit ganska medioker i ES i malmö, För den delen behöver vi väl en ny back och har redan värvat en center...
Sv: Silly season 08/09
Angående Mikael Wahlberg så lär väl både Malmö och Rögle vara med och hugga på honom.