1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1094937

Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
Dåligt med utvisningsminuter Sean Avery haft:P förstår man kanske om man kollar på videofilmerna om honom:P 304(!) minuter på 54 matcher i AHL säsongen 2000/2001 och i år 66 minuter på 17 matcher.
Kanske inte någonting man vill ha i Timrå. men kan ändå inte sluta tänka mig honom ståendes framför Krizan i pp som det skrevs här förut:)

Svarskommentarer

Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
Bigthelin: Du har sett Averys filmningar, va? Vid jämförelse så får han Thörnberg att se ut som en riktig hockeyspelare och då är ju ändå han en skam för svensk hockey...

Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
Bigthelin: Fel tråd ser jag nu... skulle skrivas i "Apropå nånting"

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer