JimmyH: Alla kan åka till månen. Det är bara att spara ihop pengarna.
Inlägg: 1095004
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Om man klickar på länken statestik till vänster, så får man ser hur laget Timrå ser ut.
En fråga bara har Timrå verkligen gjort 13 mål på övertid denna säsong och släppt in 10?
Eller kan någon förklara för mig vad som menas med Mål/insläppta Mål i ÖT!
En fråga bara har Timrå verkligen gjort 13 mål på övertid denna säsong och släppt in 10?
Eller kan någon förklara för mig vad som menas med Mål/insläppta Mål i ÖT!