1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095061

Sv: Apropå nånting...
hahaha 0-4

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
nixXz: Ja det här med champions league får en verkligen att fundera över klassen på årets elitserie, ALLA lag spelar skjortan av de svenska, HV är ju helt chanslösa, det går så mycket snabbare för ESPO samt mycket rejälare.

Pucktempot överglänser så oerhört och försvarsspelet hos HV lämnar mycket övrigt att önska...intressant är det iallafall
0-5 nu hi hi.

Och så säger dom att kvaliteten sjunker med en stängd liga....hmmm...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.