Åke var bra idag. Igen.
Inlägg: 1095103
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Ja Åke var bra. Sedan har dom en back som kan bli riktigt bra så småningom. Undrar om han inte skulle kunna ta en plats redan nu. Nr 5 i Sundsvall överlägset bäst på plan, Åke inräknad.