Ambroo: Nej det kanske är att ta i, men samtidigt har man varit på Backjakt i 4 månader utan att ett skit händer. Skulle kontiola signa så är vi på samma ruta igen när Wandell sticker. kanske lite +
För att jag skulle känna mig lugn så skulle två riktigt meriterande backar in,+ kontiola. Wandell in lagom till Jul. In med E Andersson på backen, Frigör lite pengar genom att skicka DP o Axel till Bobarna.
Skulle gärna se Daniel Olsson istället för Samuelsson.
Satan vad less man blir.
Om nu Kontiola skulle komma så hoppas jag man är seriös och skriver ett 2,5 års kontrakt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skulle kontiola signa så är vi på samma ruta igen när Wandell sticker. kanske lite +
För att jag skulle känna mig lugn så skulle två riktigt meriterande backar in,+ kontiola. Wandell in lagom till Jul. In med E Andersson på backen,
Frigör lite pengar genom att skicka DP o Axel till Bobarna.
Skulle gärna se Daniel Olsson istället för Samuelsson.
Satan vad less man blir.
Om nu Kontiola skulle komma så hoppas jag man är seriös och skriver ett 2,5 års kontrakt.