Då tappade vi den bästa målskytten vi haft på flera år :-(. Hur kan klubben behandla en spelare så lätthändigt som man nu gjorde med Wandell.. mitt i säsongen dessutom. Tom har ju visat sig vara den klasspelare som vi så länge trånat efter, så varför släpper ledningen iväg honom så här?. Varför göra så mot fansen??.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hur kan klubben behandla en spelare så lätthändigt som man nu gjorde med Wandell.. mitt i säsongen dessutom. Tom har ju visat sig vara den klasspelare som vi så länge trånat efter, så varför släpper ledningen iväg honom så här?. Varför göra så mot fansen??.
Fan ta dessa klausuler.