Inlägg: 1095285
Svarskommentarer
Sv: Tom Wandell
Ambroo: tittar man på tabellen och hoppar en match frammåt hela tiden ser man ju timrå hoppar på platserna 8-12. När vi väl är uppe på 8-9:e platsen så blir det torsk! problemet är att vi inte tar poäng flera matcher IRAD!
Det är bara att se till det här ärendet så förstår du varför och vilka det berör. Sen kan man ju undra över vart du har varit? Från silly season fram tills nu så har det begåtts fler än ett misstag.
Men trots uppryckning så rör vi oss inte i tabellen. Det är närmare nedflyttning än slutspel.