Mackelito: Jag vet inte vilken tidszon ni har i Ö-sund, men 14:02 skrev ST att Erik kallas till Timrå.
Inlägg: 1095372
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
varit lite off idag... fick just höra på ppv att Wandell lämnar efter den här matchen... herre gud..