Yellowcard: Hoppas Wandell blir vår Jönsson, harvar lite nu till och från denna säsoong kanske nästa utan genombrott men kommer sen tillbaka till Timrå. Iofs så måste ha ju ha trivits bra så att inte SSK lockar mer eller så kan väl SSK ramla ur iår så slipper vi det problemet
Inlägg: 1095384
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
jonmannen: SSK ratade ju Wandell? Tror absolut det är Timrå som gäller i eliten om nu det som du säger skulle inträffa!