1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095450

Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
Manderville: suck 2-1.. på en målvaktsretur!! nu måste Laken starta en ny tråd om en ny målvakt!

Svarskommentarer

Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
Yellowcard: "Manderville: suck 2-1.. på en målvaktsretur!! nu måste Laken starta en ny tråd om en ny målvakt!"

Ehh... Jag tillhör faktiskt dom som hela tiden har försvarat Backlund när andra klagat på honom. Jag har hela tiden sagt (skrivit) att måvaktssidan behöver vi inte förstärka, även under Backes 'down-period'.

Jag står för mina trådstarter och vill inte att sådana som du hittar på saker.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer