1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095543

Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
MB: Som det var någon som skrev här förut idag. Det är alldeles för spännande att vara timrå supporter nu för tiden

Svarskommentarer

Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
Bigthelin: Nu förtiden??? när har det varit lugnt?...inte många säsonger och matcher man kunnat sitta tillbakalutad och njuta av en match som TIK varit överlägsna i, tycker det varit Losec-varning för det mesta.

Sv: Röd Vit Dynamit - Tandlösa Motorsågar 2008-12-04
Bigthelin: Det är som att spela en 55 matcher lång kvalserie.

Ska vi gissa att Rådbjer nu är ute efter att plocka nästa utvisning på en Timråspelare kanske?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer