1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095889

Sv: Petri Kontiola till Timrå ik 08/09??
Personligen tycker jag att läget är så pass akut att det klokaste vore att skriva kontrakt med Wahlberg för resten av säsongen.

"Jamen, Wahlberg är inte den förstecenter som krävs för att gå långt i ett slutspel", kanske någon säger.

Det tycker inte jag heller, men för tillfället är jag nöjd om Timrå undviker kvalserien. Sedan är givetvis Kontiola intressant, men jag tror att TIK får vänta med honom till nästa säsong, förutsatt att de fortfarande spelare i elitserien.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer