Vet ej om han redan var avskriven me nu är Micke Wahlberg helt officiellt avskriven..
Inlägg: 1095931
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Mackelito: Förbannat synd att vi ännu en gång missar Micke Wahlberg. Jag blir besviken på ledningens flathet. Man är inte tillräckligt hungriga eller heta på transfermarknaden. Man står och sover på perrongen när godbitarna svischar förbi en efter en. Det gör ont i hjärtat!