1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1096388

Sv: Apropå nånting...
Härligt med 4-0 givetvis, men annars en trist period. Rögle ser ut som det lag alla trodde dom skulle vara innan seriestarten. Timrå har inte satts på några större prov, likväl har det snurrats 40-50 sekunder i timråzonen vid några tillfällen.

Vill se mer rejäla tag i andra. Offensivt finns det inget att klaga på, men i övriga spelet. Större noggranhet i egen zon och skärpa genom mittzonen. Nu kommer man undan med slarviga passningar och dräll p g a motståndet, men det hoppas jag att man inte nöjer sig med.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ett dansband från Timrå i dansbandskampen, uppträdande i Timrå tröjor ser jag som en självklarhet.....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.