"Avslutningsvis ställer vi oss frågan om Timrås klubbledning verkligen tycker att det är representativt och proffsigt beteende när deras spelare Björn Svensson i den direktsända segerintervjun efter matchen kallar Rögle BK för "ett jävla pack som jag hatar mest", gång efter gång?"
haha "gång efter gång" ?? xD
han sa "som gammal malmöit så finns de inge bättre än att slå Rögle, ett jävla pack!"
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
haha "gång efter gång" ?? xD
han sa "som gammal malmöit så finns de inge bättre än att slå Rögle, ett jävla pack!"