"Avslutningsvis ställer vi oss frågan om Timrås klubbledning verkligen tycker att det är representativt och proffsigt beteende när deras spelare Björn Svensson i den direktsända segerintervjun efter matchen kallar Rögle BK för "ett jävla pack som jag hatar mest", gång efter gång?"
haha "gång efter gång" ?? xD
han sa "som gammal malmöit så finns de inge bättre än att slå Rögle, ett jävla pack!"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
haha "gång efter gång" ?? xD
han sa "som gammal malmöit så finns de inge bättre än att slå Rögle, ett jävla pack!"