Snoop: Ja men tror det är som vanligt. Det är tidningarna som gör en big deal av saker och ting och vill få ihop nåt. Jag tror inte de som sitter med där på hockeyförbundet är helt pantade i skallen och verkligen på allvar tänker de banorna att vi är en farmarliga till NHL. Bra spelare, oavsett lag måste de ju se som en attraktion/tillgång till elitserien. Vi får ju finna oss i att NHL är de som bestämmer och att alla spelare vill dit så småning om. Bara rätta oss och göra det bästa av det - dvs. inte vara så äckligt hårda med reglerna kring övergångarna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men men, låt se. Bara hålla tummarna!