1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1098442

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
mikenomad: Jag tror faktiskt att han aldrig fått blivit helt frisk från sin förkylning. Det har varit kris i laget o han har fått ryckt ut alldeles för tidigt o så tar förkylningen om o om igen. Man kan ju hoppas att han får läka ut under uppehållet nu.

Om han sen blir sjuk efter uppehållet, kanske jag köper din konspirationsteori. :)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Hahl Bundy: Äh förkyld är man ju hela vintern till och från, inget ko0nstigt med det. Trodde dock finnar var bättre än oss svenskar på att bita ihop och bara köra.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Hahl Bundy: Nja....jag har väl eg ingen allvarlig konspirationsteori utan raljerar mest och gör mig lustig på den stackarens bekostnad. Tycker jag kan unna mig det i dessa annars så j-a dunkla tider. Jag tror nog faktiskt också att det är som du säger.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer