vem sjutton är det där stolpskottet Per andersson? Nyström lärjunge eller?
"se bara till att ALLTID skriva skit om Timrå är din framtid säkrad här på sportexpressen - och en sak till: det behöver aldrig vara sant, men alltid vinklat"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"se bara till att ALLTID skriva skit om Timrå är din framtid säkrad här på sportexpressen - och en sak till: det behöver aldrig vara sant, men alltid vinklat"
skit på Er !!