1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1098993

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Dallas: Verkar som att det drogas ganska friskt på Expressens redaktion.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Raggaren Putte: Har någon på redaktionen över huvud taget sett matchen??
Definitivt inte slutet på 3-dje perioden och förlängningen.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Ruggigt viktiga poäng! men glöm inte att vi var tre minuter från att ha 08-orna flåsande i nacken. Titta inte uppåt - bara neråt.

Skulle vara schysst med 6 pinnar ner ner och en match mindre spelad inför uppehållet.

Bra gjort föresten att gå runt på fem backar. Starkt jobbat av Erik A. Med tanke på positionen ska han ha all cred även om han kanske inte direkt var landslagsmässig.

Jag är dock orolig att vi inte har nån leading line längre. Hynning ör ur slag liksom Pyrret. I och med att Wandella dragit och Pärssinen kan vara borta... shit ser inte bra ut. Vilken kedja ska då producera.

Vi spelade idag med två seniorbackar...


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer