jens_88: Dahlen är så mycket tävlingsmänniska att han blir dålig förlorare. Karln är som en blöt filt på en mörk och kulen höstdag.
Undrar om han alltid är så grå som han framstår i TV? I så fall så behövs det en Loffe Carlsson som assisterande för att inte spelarna ska tråkas ut redan efter 1 säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Undrar om han alltid är så grå som han framstår i TV? I så fall så behövs det en Loffe Carlsson som assisterande för att inte spelarna ska tråkas ut redan efter 1 säsong.