TobiasThyr: Ja, faktiskt så skulle jag kunna tänka mig det om det ej blir förlängt med Challe.
Inlägg: 1099089
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: ja men eller hur, sen vet jag inte vad jag tycker om challe då jag älskar hans spydiga uttalande i media hela tiden, men ibland verkar han coacha lite dåligt och ha dåliga så kallade " game plans " emot vissa lag, tex tälje då det säkerligen vart bättre att bara öst på 100% såg ej matchen men fatta det som att dom förstöka spela " italensk fotboll " spela på resultat med andra ord ?
Men men, Time will tell
Men men, Time will tell