1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099145

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Hahl Bundy:
-Han är döv för allt annat än pengasnack?
-Han ångrar sig när han hör den fina stämningen men vägrar erkänna det?
-Han är bara bitter sådär i allmänhet?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Lasse Anrell, Du är kungen idag bland skribenter:

" Och som om inte det räckte:

Timrå vann. Gosh.

Challe Berglunds primadonnor hade släppt operettpartituret och spelade fysisk hockey igen – så där som Johan Andersson visat tidigare säsonger att man måste göra för att vinna.

Frölunda var så ut­spelade att coach Ulf Dahlén fick ta time out i andra perioden.

Och när Timrå kämpat in segermålet hittade Dahlén en förklaring vars like man man inte hört sen fotbollstränarna försökte skylla förlusterna mot Kalmar FF på för högt gräs:

– När Timrå fick spela power play i slutet av tredje perioden var det nästan nyspolat i vår zon. Ganska typiskt då att det blir mål, surade Dahlén.

Ligger mycket i det, Ulf.

Dessutom var Timrås primadonnor värda segern, kan jag tillägga."

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer