En av de skönaste övertidssegrarna inträffade igår kväll. Trots skador och sjukdomar så tycker jag att det borde finnas tillräckligt med självförtroende bland de tillgängliga spelarna för att ge Kaffekaskarna en rejäl omtumling i morrn. Förhoppningsvis genererar det också i en väldigt skön och ytterst välbehövlig 3 poängare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Trots skador och sjukdomar så tycker jag att det borde finnas tillräckligt med självförtroende bland de tillgängliga spelarna för att ge Kaffekaskarna en rejäl omtumling i morrn. Förhoppningsvis genererar det också i en väldigt skön och ytterst välbehövlig 3 poängare.
Värmlands vargar ska yla i morrn.. Av sorg ;-).