1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099623

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
NU är jag riktigt jävla förbannad, de är ju allmänhetens åkning i Timrås zon vafan är detta ? Dom sa innan matchen att FBK va ett varannandagslag men va fan är inte vi då? Karljävlarna kan inte ens kämpa sista matchen innan uppehållet, man är 5:a på puckarna sjukt tragiskt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
Snoop: Som jag sakt tidigare så har Timrå efter förra uppehållet spel spelat på mer än max förutom då SSK o DIF borta.
Detta är den nivå vi ligger på och ska ligga med tanke på den trupp vi förfogar över.
Vi är backlös och i stor centerbrist. så enkelt är det.

Jag o Ambroo sa innan säsongen att en plats mellan 11-7 är realistiskt, och skulle man hamna på 7:e plats har an överpresterat.

Vi har den plats i tabellen vi bör ligga på.

Sedan skrek en massa här inne på expressen mfl över att de tippar oss långt ner.
Men de slog nog huvet på spiken.

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
Tycker rubriken ovanför är träffande; "frågetecknen spelar"....Måste vara TIK som åsyftas.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer