RTS: Helt rätt! De killarna kommer inte tillbaka, Challe snackade om rätta till felt till andra, ja jävlar vad de lyssnade.
Sportcheferna är i Finland, kanske dags att titta åt ett annat håll, Norge. Känns som de är i öst mest för att verka försöka göra något och att Nubben var där mycket, men kommer tomhänta tillbaka. Har de inte lyckats nu under somaren/hösten, vad är det som säger att de ska lyckas nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sportcheferna är i Finland, kanske dags att titta åt ett annat håll, Norge. Känns som de är i öst mest för att verka försöka göra något och att Nubben var där mycket, men kommer tomhänta tillbaka. Har de inte lyckats nu under somaren/hösten, vad är det som säger att de ska lyckas nu.