1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099659

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
Snoop: Som jag sagt , idag spelar vi på vår normala kapasitet. Kanske något under.

Vi skall även komma ihog att vi möter ett bra FBK.
Dom spelar tajt och står upp i mittzon. Dom följer sin matchplan perfekt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
RTS: Det är möjligt. Men vad är det för hjärta man visar???? Skandalöst dålig inställning. Åker ju bara omkring och lallar. Vi har inga anfall som varar över fem sekunder - och största orsaken till det är att man åker skridskor en och en. De andra står och tittar.

Vi har ett kass lag och en makalöst fascinerande skrämmande låg lägstanivå - Fair enough - Men kämpa för helvete!!!

Sanna mina orda att SSK och Rögle vänder i tredje...

Jag tror jag slänger ut TV'n genom fönstret

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer