1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099723

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
RocknRolf2: Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Dert känns som att allt är sagt och att Kvalserien kan bli en otrevlig historia med tanke på vår fantastiska kämpaglöd.

Finns det nån botten i det här laget egentligen. Finns det någon gräns för hur illa de kan spela och hur mycket de kan skita i en match? Finns det över huvud taget några jävla ballar i det hör skitlaget. Det är ett katastrofalt jävla skitlag vi ställer på benen. Jag kan nöstan acceptera inkompetens och dåliga spelare, men aldrig att man pissar på publiken och skiter i att kämpa såsom man gjort mot SSK, DIF, idag och ett par matcher till

Dra åt helvete så besviken man är. Resignerar...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.