Frella: Absolut, har inget emot frihet under ansvar, men nu är de i underhållningsbranschen får jävligt bra betalt för det, då skulle jag skämas att visa mig på stan efter denna match, alla utom Backe, Tenkrat och Åkerlund.
Junisarna får surpla läsk och Lussebullar ikväll som belöning för att de försökte och körde med inställningen att hockey är det roligaste som finns.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Junisarna får surpla läsk och Lussebullar ikväll som belöning för att de försökte och körde med inställningen att hockey är det roligaste som finns.