1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099859

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
Det finns anledningar till att man inte längre har någon lust att besöka E.ON Arena. Spelet i sig är en sak. Men det mesta handlar faktiskt om att det är ett jävla företag att ta sig till och från arenan. Den är placerad mitt ute i buschen, flera timmar av ens lördag går därmed bort och man fryser ta mig satan arslet av sig på vägen dit och hem. Och när man väl är på plats är det inte ens säkert att grabbarna bjuder upp till spel... Fy fan, vad jag önskar att man hade stannat hemma i kväll! Så jävla bortkastade pengar. Nu lär det dröja innan jag kommer tillbaka, i alla fall så länge arenan ligger där den ligger...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
DJ Hemp: Visst f-n är det så, ska TIK överleva som elitlag är en arena i Sundsvall självklart.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer