1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099878

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
Frella: Precis, det verkar som om vi bara "orkar" göra en bra match för att sedan falla ihop igen.
Vi har ju haft en hel drös matcher där vi kunnat klättrat upp i tabellen och framför allt ökat avståndet till SSK & DIF men då blir vi alldeles uddlösa.
I dagens match innan uppehållet så kräver jag mer av ett lag i poängbehov.
Känns som om dom inte bryr sig om poängen. 2005 då gjorde vi ett ryck i just de matcherna bl a mot SSK hemma och FBK borta tror jag det var.. som sedan leddde till att vi inte behövde spela kvalserien men missade slutspelet.

Nånting är hur som helst fel i årets Timrå IK, frågan är vad föreningen tänker göra åt det....

Nä nu får man bryta ihop över julen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer