1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099910

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
mikenomad: Ja sämre kan det i alla fall inte bli, när Challe i vilken gång i ordningen denna säsong snackar om trötta skallar och ben, behövs det en ny röst i omklädningsrummet, så här kan det inte fortsätta, gå från kanon spel till värdelöst varannan match är något fel. Det är tränarens förbannade skyldighet att sätta fart på dem. Några sådana matcher kan man på 55 omgångar acceptera men inte varannan match. Sen är det ju jävla konstigt coachning i PP ikväll, starta Hynning istället för de med mest energi är ju obegripligt.

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Desto mer jag tänker på det under kvällen... Vi har en tunn spelartrupp men inte SÅ dålig som vi presterat/presterar på isen.
Vi har problem med grundläggande saker som försvarsspel (inkl. boxplay) och att komma samlat i anfallen.

Sedan undrar jag också om (den ibland så attitydslösa) spelartruppens FÖRTROENDE och RESPEKT för tränarparet?! Man har ju hört en del rykten kring detta...

...JA, jag tror faktiskt att Challe (och Nygge?) får gå under uppehållet. Mycket möjligt att jag har fel men just nu är det i alla fall min magkänsla.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer