TobiasThyr: Jo, sen vet man ju inte heller om han OCKSÅ är less på föreningens handlingsförlamning och mer eller mindre bara "ställer upp", därav den loja attityden. Nää som sagt, på annandan är Styf:en tebaks, då får Erik Andersson rycka in i 1:a femman mellan Pyrret och Tenkie.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nää som sagt, på annandan är Styf:en tebaks, då får Erik Andersson rycka in i 1:a femman mellan Pyrret och Tenkie.