TobiasThyr: Jo, sen vet man ju inte heller om han OCKSÅ är less på föreningens handlingsförlamning och mer eller mindre bara "ställer upp", därav den loja attityden. Nää som sagt, på annandan är Styf:en tebaks, då får Erik Andersson rycka in i 1:a femman mellan Pyrret och Tenkie.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nää som sagt, på annandan är Styf:en tebaks, då får Erik Andersson rycka in i 1:a femman mellan Pyrret och Tenkie.