1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100031

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
Det gick åt helvete. Var tyvärr inte på plats denna dag (första matchen för säsongen) eftersom jag var inhyrd som ljudtekniker på annat håll sen länge. Har inte sett el.hört nåt ang.matchen förutom resultatet vilket i sig gör mig redlöst knäckt. ändå känner jag mig minst lika bekymrad över att se SAIK ta över serieledningen. Jag har nån nerv i mig som ligger på som en kronofogde så fort det går bra för detta luffargäng. Men är väl nåt jag får leva med. Förhoppningsvis spårar de ur snart... Varför inte ge mig inre julfrid o spöa sheleftyou ännu en gång på annandagen. Please!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-12-13
Hassebo: tänk dig tälje matchen fast ännu lite sämre =)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer