Spelarna i all ära men Challe ska ha sig en rejäl känga också. När FBK manövrerade ut oss totalt i matchen behöver vi en Lill-Kentatyp som veckar pannan och drar fram en ny strategi. Inte en Challe som släpper vita tavlan och börjar gnälla på domaren.
Han har mycket rutin som spelare den gode Charles men i båset har han otroligt mycket kvar att lära.
Jag tycker inte det är i Timrå kan ska fortsätta med det.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När FBK manövrerade ut oss totalt i matchen behöver vi en Lill-Kentatyp som veckar pannan och drar fram en ny strategi. Inte en Challe som släpper vita tavlan och börjar gnälla på domaren.
Han har mycket rutin som spelare den gode Charles men i båset har han otroligt mycket kvar att lära.
Jag tycker inte det är i Timrå kan ska fortsätta med det.....