Det skulle vara roligare med ett lag med fler lokala spelare, i dagens Timrå finns det flera spelare av allsvensk klass, jag hade tyckt det varit roligare med Chrippe, Månsson, Hansson, Lauritsén, m.fl i truppen och byggt vidare på dom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det skulle vara roligare med ett lag med fler lokala spelare, i dagens Timrå finns det flera spelare av allsvensk klass, jag hade tyckt det varit roligare med Chrippe, Månsson, Hansson, Lauritsén, m.fl i truppen och byggt vidare på dom.
Det kan inte ha sett sämre ut.