Laken: Man kan säga mycket. Och det gör jag. Men faktumet är att SANNY hade hjärta. En knepig typ som jag inte drog jämt med vid sidan om. Men fan vad attityd han visade upp. HAN var fundamentet för STOLTHET - HJÄRTA - PASSION. Allt de där försvann med Nubben - Sanny - Robban - Koskinen - Krykov - Manderville.
Jag tvivlar starkt på att vi någonsin får se något liknande i Timrå igen. Man kan alltid hoppas och önska sig. Men jag betvivlar det starkt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Laken: Man kan säga mycket. Och det gör jag. Men faktumet är att SANNY hade hjärta. En knepig typ som jag inte drog jämt med vid sidan om. Men fan vad attityd han visade upp. HAN var fundamentet för STOLTHET - HJÄRTA - PASSION. Allt de där försvann med Nubben - Sanny - Robban - Koskinen - Krykov - Manderville.
Jag tvivlar starkt på att vi någonsin får se något liknande i Timrå igen. Man kan alltid hoppas och önska sig. Men jag betvivlar det starkt.